1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس

یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس مدل WSPE28

640 بازدید
یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس مدل WSPE28

یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس مدل WSPE28 دارای 34 فوت ظرفیت با بدنه ای براق و زیبا است که از جنس فولاد ضد زنگ بسیار با کیفیت ساخته شده است. بدنه این یخچال دارای یک پوشش پلی استر است که باعث می شود آن را در برابر هرگونه خش و یا باقی ماندن اثر انگشت مقاوم کند.

ویژگی های یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس WSPE28

این یخچال ساید از برند وستینگهاوس دارای فیلتر تصفیه آب داخلی است که شما را از خرید دستگاه تصفیه جداگانه و پرداخت هزینه اضافی بی نیاز می کند. اگر بعد از باز کردن درب یخچال فراموش کنید آن را ببندید بعد از چند ثانیه سیستم خودکار هشدار باز بودن درب شما را از باز بودن درب مطلع می کند.

یکی دیگر از ویژگی های این یخچال داشتن آبریز، یخ ساز و آب سرد کن است که می توانید به شکل های مختلف از آن استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های متفاوت و جذاب این یخچال ساید آن است که به راحتی می توانید درجه مورد استفاده در آن را از فارنهایت به سانتی گراد و برعکس تبدیل کنید.

در بخش های مختلف یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس مدل WSPE28 می توانید تخم مرغ، بطری، لبنیات پوشش دار و مواد خوراکی گوشتی را در جای مناسب و مخصوص خود قرار داده تا همیشه سالم و در دسترس شما باشند. فریزر این یخچال دارای  محفظه بزرگ و یک محفظه کوچک است که می توانید تمامی موارد خوراکی خود را در آن جای دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669