1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس

یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس مدل WSPE3070

671 بازدید
یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس مدل WSPE3070

یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس مدل WSPE3070 یک یخچال ساید با ظرفیت 30 فوت و ساخت کشور مکزیک بوده که می توانید تا سال ها با خیال آسوده از آن استفاده کنید. کمپرسور این یخچال ساید از نوع اینورتر بوده و میزان برق مصرفی را تا کم ترین مقدار ممکن کاهش می دهد.

ویژگی های یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس WSPE3070

رنگ بدنه این یخچال ساید شامل رنگ های مشکی، استیل و سفید بوده و شما می توانید با توجه به دکوراسیون آشپرخانه تان رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید. این یخچال دارای محفظه های جداگانه برای نگه داری گوشت و میوه بوده و خیال شما بابت شرایط نگه داری مناسب مواد غذایی آسوده خواهد بود.

این یخچال ساید دارای قابلیت یخساز بوده که به کمک آن می توانید در روزهای گرم تابستان خود را به یک نوشیدنی خنک و خوشمزه مهمان کنید. مصرف انرژی در این یخچال از درجه A بوده و روشن بودن مداوم یخچال برق زیادی مصرف نخواهد کرد.

این یخچال دارای اندازه های 177.8 سانتی متر ارتفاع، 91.44 سانتی متر عرض و 73 سانتی متر عمق است. این اندازه ها به شما این امکان را می دهد که یخچال را به راحتی در آشپزخانه جا داده و تمام مواد خوراکی خود را داخل آن قرار دهید.

قفل کودک از دیگر ویژگی های یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس مدل WSPE3070 است که استفاده از آن را در هر خانه ای آسان می کند. روی هر دو درب این یخچال دو دستگیره قرار دارد که می توانید به راحتی آن را باز و بسته کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669