1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس

یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس مدل WSSB15FSR

889 بازدید
یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس مدل WSSB15FSR

یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس مدل WSSB15FSR یکی دیگر از انواع یخچال های ساید از برند معروف وایت وستینگهاوس می باشد که دارای 375 لیتر ظرفیت در یخچال و 316 لیتر ظرفیت در فریزر می باشد. کمپرسور این یخچال همانند دیگر یخچال های جدید از نوع کمپرسور اینورتر خطی بوده که مصرف انرژی را تا کم ترین مقدار کاهش داده و میزان نویز تولیدی را به صفر می رساند.

ویژگی های یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس WSSB15FSR

این یخچال دارای رده انرژی A++ می باشد، در نتیجه استفاده از آن به طور شبانه روزی میزان مصرف انرژی بسیار کمی دارد. سیستم هوای چند گانه در این یخچال ساید باعث می شود که هوای درون آن همیشه تازه بوده و بو نگیرد.

فیلتر بهداشتی در این یخچال ساید به کار رفته تا میکروب ها و بوهای موجود در فضای داخلی یخچال به طور کامل گرفته شده و مواد غذایی کاملا تازه بمانند.

فریزر این یخچال دارای 7 طبقه مجزا بوده و می توانید مواد غذایی خود را به طور کامل در آن جای دهید. قسمت آبریز جداگانه درب یخچال به شما کمک می کند بدون باز کردن درب یخچال و از دست دادن انرژی در هر زمان به آب خنک و گوارا دسترسی داشته باشید.

یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس مدل WSSB15FSR دارای سیستم عیب یاب هوشمند و خودکار است که باعث می شود دستگاه بتواند ایرادهای جزئی و ابتدایی خود را به صورت خودکار برطرف کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669