1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس

یخچال فریزر وستینگهاوس مدل WFB26RF

599 بازدید
یخچال فریزر وستینگهاوس مدل WFB26RF

یخچال فریزر وستینگهاوس مدل WFB26RF یکی از جدیدترین انواع یخچال فریزرهای برند وستینگهاوس است که می توانید با قیمت مناسب برای منزل خود خریداری کنید. این یخچال فریزر 26 فوت ظرفیت دارد بنابراین شما می توانید تمامی مواد خوراکی مصرفی خود را داخل آن جای دهید.

ویژگی های یخچال فریزر وستینگهاوس WFB26RF

این یخچال فریزر در دو رنگ مختلف سفید و استیل موجود بوده و شما می توانید با توجه به دکوراسیون آشپزخانه خود یکی از دو رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. رده انرژی مصرفی این یخچال از رده A بوده و روشن بودن شبانه روزی آن هم برق مصرفی زیادی برای شما نخواهد داشت.

این یخچال فریزر دارای قفسه هایی با اندازه های بسیار مناسب بوده و شما می توانید هر ماده غذایی و ظرفی را با هر اندازه در آن قرار دهید. این یخچال فریزر دارای محفظه هایی جداگانه برای نگه داری سبزیجات و مواد پروتئینی مانند گوشت است تا هر ماده غذایی در شرایظ مناسب خود نگه داری شود.

این یخچال فریزر دارای دو درب در قسمت بالا و پایین بوده و دستگیره های آن باعث می شود به راحتی بتوانید آن را باز و بسته کنید. اندازه یخچال فریزر وستینگهاوس مدل WFB26RF به گونه ای است که شما به راحتی می توانید آن را در گوشه ای از آشپزخانه خود قرار دهید.

نمایندگی تعمیرات وستینگ هاوس

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669