1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس

یخچال فریزر وستینگهاوس مدل WSPR2470

491 بازدید
یخچال فریزر وستینگهاوس مدل WSPR2470

یخچال فریزر وستینگهاوس مدل WSPR2470 یک یخچال فریزر از نوع فریزر در قسمت پایین و یخچال در قسمت بالایی بوده و اندازه های استاندارد و مناسب آن به شما کمک می کند که به راحتی بتوانید آن را در آشپزخانه های کوچک خود در آپارتمان قرار دهید.

ویژگی های یخچال فریزر وستینگهاوس مدل WSPR2470

این یخچال فریزر دارای 3 قفسه جداگانه و بسیار جادار برای قرار دادن مواد خوراکی مختلف بوده و می توانید مواد مورد نظر خود را با دمای بسیار مناسب و مورد نظر خود فریز کنید. این یخچال فریزر دارای 24 فوت ظرفیت بوده و می توانید حجم قابل قبولی مواد غذایی را داخل آن قرار دهید.

سیستم هوای چندگانه طراحی شده در این یخچال فریزر باعث می شود که هوا به خوبی داخل یخچال و تمامی قسمت های جریان پیدا کرده و مواد غذایی تازگی و طراوت خود را حفظ کنند. موتور این یخچال فریزر همانند بسیاری دیگر از یخچال های پیشرفته از نوع کمپرسور اینورتر خطی می باشد. این کمپرسور مصرف انرژی را به حداقل رسانده و طول عمر دستگاه را افزایش داده است.

این یخچال فریزر دارای کشوهای مخصوص برای نگه داری گوشت و میوه وسبزیجات بوده و می توانید هر ماده غذایی را در شرایط مخصوص به خود قرار دهید. یخ ساز مورد به همراه مخزن دستی در یخچال فریزر وستینگهاوس WSPR2470 به شما این امکان را می دهد که در هر زمان به تکه های کوچک یخ دسترسی داشته و بتوانید یک نوشیدنی خنک نوش جان کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669