1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس

یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس مدل VEMPE3070

457 بازدید
یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس مدل VEMPE3070

یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس مدل VEMPE3070 در رنگ های سفید و استیل موجود بوده و با داشتن ظاهری بسیار زیبا و مدرن به شما کمک می کند آن را در هر آشپزخانه با هر دکوراسیونی ست کنید. این یخچال ساید دارای 30 فوت ظرفیت بوده و شما می توانید حجم قابل قبولی مواد خوراکی را در آن قرار دهید.

ویژگی های یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس VEMPE3070

این یخچال ساید بای ساید دارای اندازه ای بسیار مناسب بوده و می توانید آن را به راحتی در آشپزخانه های کوچک تا بزرگ خود جای دهید. روی یکی از درهای یخچال یک مینی بار قرار گرفته است که شما می توانید به راحتی و بدون نیاز به باز کردن کامل درب مواد خوراکی مورد نیاز خود را از یخچال بردارید.

کمپرسور مورد استفاده در این یخچال وستینگهاوس از نوع اینورتر خطی است. این نوع از کمپرسورها میزان مصرف انرژی را کاهش داده و طول عمر دستگاه را تا بیشترین مقدار ممکن افزایش می دهد. این یخچال دارای محفظه های جداگانه برای نگه داری میوه و سبزیجات و گوشت است که می توانید با خیال آسوده هر ماده خوراکی را رد شرایط مناسب خود نگه داری کنید.

روی درب های یخچال دو دستگیره به کار رفته که می توانید به راحتی هر دو درب یخچال را باز کنید. امکانات دیگری از جمله قفل کودک و یخساز از دیگر ویژگی های یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس مدل VEMPE3070 که می تواند رضایت شما را از خرید به دست آورد.

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669