1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس

یخچال فریزر وستینگهاوس مدل WWR250KS

769 بازدید
یخچال فریزر وستینگهاوس مدل WWR250KS

یخچال فریزر وستینگهاوس مدل WWR250KS یک یخچال به همراه فریزر است که با داشتن ویژگی های کاربردی بسیار، می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما به شمار رود. این یخچال فریزر در سه رنگ مشکی، سفید و استیل موجود بوده و شما می توانید با سلیقه خودتان یکی از آن ها را انتخاب کنید.

ویژگی های یخچال فریزر وستینگهاوس WWR250KS

یکی از مهم ترین ویژگی های این یخچال فریزر داشتن یک فیلتر داخلی برای تصفیه آب است که باعث می شود بدون نیاز به خرید دستگاه تصفیه آب جداگانه، آبی خوش طعم و کاملا سالم نوش جان کنید. آب سرد کن به کار رفته در این یخچال باعث می شود که هر زمان بتوانید عطش خود را با یک لیوان آب یا شربت خنک فرونشانید.

سیستم گردش هوای سه بعدی به کار رفته در این یخچال فریزر باعث می شود که تمامی مواد خوراکی در بهترین شرایط ممکن قرار گرفته و تا مدت ها سالم و با طراوت باقی بمانند. این یخچال فریزر دارای هشدار باز بودن درب است و اگر فراموش کردید آن را ببندید، به شما اطلاع می دهد.

در این یخچال فریزر همچنین فیلترهای بوگیر داخلی به کار رفته است که باعث می شود بو مواد خوراکی جذب شده و مواد دیگر بو نگیرند. موتور این یخچال فریزر نیز از نوع اینورتر خطی است که میزان مصرف انرژی را تا کم ترین مقدار ممکن کاهش داده است.

ظرفیت این یخچال فریزر 21 فوت است که با داشتن قفسه های متعدد با اندازه های مختلف به شما این امکان را می دهد که ظروف و مواد مختلف با اندازه های مختلف را داخل آن جای دهید. رده انرژی یخچال فریزر وستینگهاوس مدل WWR250KS همچنین مقدار A+ بوده و برق مصرفی آن را در طول ماه بسیار کاهش خواهد داد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669