1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس

یخچال فریزر وستینگهاوس مدل WWTR1821TW

909 بازدید
یخچال فریزر وستینگهاوس مدل WWTR1821TW

یخچال فریزر وستینگهاوس مدل WWTR1821TW یکی دیگر از یخچال فریزرهای برند معروف و معتبر وستینگهاوس است که هیچ گاه و تحت هیچ شرایطی برفک نمی زند. این یخچال فریزر دارای فیلتر تصفیه آب بوده و به شما کمک می کند همیشه آب آشامیدنی سالم و خوش طعم داشته باشید.

ویژگی های یخچال فریزر وستینگهاوس WWTR1821TW

در صورتی که به دنبال یخچال فریزری هستید که هم یخ ساز بوده و هم آب سرد کن داشته باشد، این مدل از برند وستینگهاوس می تواند یک انتخاب مناسب برای شما به شمار رود. این یخچال دارای یخساز با تکه های کوچک یخ و آب سرد کن جداگانه است که می توانید با آن ها یک نوشیدنی خنک آماده کنید.

فیلتر ضد بو به کار رفته در این یخچال فریزر بسیار قوی بوده و می تواند تمامی بوهای پخش شده در یخچال فریزر را به خود جذب کند. طبقات این یخچال فریزر از نوع شیشه ای مقاوم بوده و شما می توانید به راحتی تمام مواد خوراکی داخل آن را ببینید.

این یخچال فریزر دارای حالت انجماد سریع بوده و در صورتی که برای فریز کردن مواد خوراکی خود عجله داشته باشید، می توانید با خیال راحت آن ها را داخل یخچال فریزر قرار دهید. این یخچال دارای چشم الکترونیکی هوشمند و هشدار باز بودن درب است که از هدر رفتن انرژی و باز ماندن درب یخچال جلوگیری می کند.

یخچال فریزر وستینگهاوس مدل WWTR1821TW دارای محفظه های جداگانه برای نگه داری سبزیجات، تخم مرغ، بطری های نوشیدنی و گوشت است که هر ماده خوراکی را می توانید در جای مناسب خود قرار دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669