1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس

یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس مدل WSPE2870BB

706 بازدید
یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس مدل WSPE2870BB

یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس مدل WSPE2870BB دارای ظرفیت 28 فوت بوده و می تواند تمامی مواد خوراکی شما را در خود جای دهد. این یخچال ساید دارای وزنی حدود 136 کیلوگرم بوده و اندازه بسیار مناسب برای قرار دادن در آشپزخانه شما دارد.

ویژگی های یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس WSPE2870BB

این مدل از یخچال های ساید بای ساید دارای امکانات کاربردی بسیار زیادی بوده و می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما به شمار رود. سیستم به کار رفته در این یخچال همانند دیگر یخچال های پیشرفته کاملا ضد برفک بوده و شما را از پاک کردن هر روزه برفک بی نیاز می کند.

این یخچال ساید دارای 4 طبقه فریزر و 4 طبقه یخچال بوده و در طبقه های مخصوص گوشت و سبزیجات می توانید مواد خوراکی را با شرایط مناسب خود نگه داری کنید. در این یخچال ساید فلیترهایی برای تصفیه آب و تصفیه هوا به کار رفته است تا آب آشامیدنی و مواد خوراکی نگه داری شده در یخچال در سلامت و بهداشت کامل نگه داشته شوند.

قفل کودک و هشدار باز بودن درب یخچال از دیگر ویژگی های این یخچال است که ایمنی استفاده از آن را برای شما تضمین می کند. این یخچال ساید دارای یخ ساز و آب سرد کن جداگانه بوده و شما می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید.

قابلیت تنظیم دما از دیگر ویژگی های یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس مدل WSPE2870BB است که به شما این امکان را می دهد که دمای یخچال را متناسب با مواد غذایی داخل آن تنظیم کنید. جنس طبقات یخچال شیشه ای و جنس طبقات فریزر از نوع سیمی بوده تا مطابق با دمای یخچال، قطعات داخلی بالاترین کیفیت و طول عمر را داشته باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669